Informujemy, że w naszym serwisie meibes.pl używamy plików cookie, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Nasza polityka cookies. ROZUMIEM [X]

Kariera


Najważniejszym aktywem naszej firmy są Ludzie


To dzięki naszym Pracownikom, ich zaangażowaniu, inicjatywie i otwartości nieustannie się rozwijamy. Wierzymy, że wszyscy Pracownicy niezależnie od zajmowanego stanowiska przyczyniają się do sukcesów jakie odnosimy.

Stawiamy na ciągły rozwój poprzez podnoszenie umiejętności i kwalifikacji naszego zespołu. Oferujemy przyjazne środowisko pracy, w którym każdy może wykorzystać swój potencjał zawodowy. Pracujemy w oparciu o międzynarodowe standardy i doświadczenia obowiązujące w koncernie Aalberts Industries.


NASZYM PRACOWNIKOM ZAPEWNIAMY:
  • pakiet szkoleń
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • terminowość wypłaty wynagrodzenia
  • atrakcyjny system premiowy
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • spotkania integracyjne
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Proces rekrutacji


PUBLIKACJA OGŁOSZEŃ

Lista wszystkich ofert pracy znajduje się w zakładce Oferty pracy


APLIKACJE

Jeśli obecnie nie prowadzimy rekrutacji, a interesuje Cię praca w naszej firmie prosimy o przesłanie CV na adres info@meibes.pl. Każda aplikacja, która trafia do nas, jest przechowywana w dziale HR i wykorzystywana w dostępnych procesach rekrutacji.

Prosimy o wyraźne wskazanie, jakiego rodzaju stanowiskiem, działem w firmie oraz lokalizacją jesteście Państwo zainteresowani. Wszystkim, którzy prześlą do nas swoje aplikacje, zapewniamy całkowitą poufność.


ROZMOWY REKRUTACYJNE
Na rozmowy rekrutacyjne zapraszamy wybrane osoby, których wiedza, doświadczenie i umiejętności są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Rozmowy rekrutacyjne przeprowadzane są etapowo. W pierwszym etapie rozmowy prowadzi wyznaczona osoba z Działu Personalnego. W kolejnym etapie - bezpośredni przełożony bądź Zarząd firmy.

W zależności od stanowiska, kandydat może zostać poproszony o wypełnienie testu czy rozwiązanie zadania. Cały proces rekrutacji trwa minimum 1 miesiąc.


ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI

Rekrutację uznajemy za zakończoną, w chwili kiedy wybrany kandydat rozpocznie pracę w naszej firmie. wszyscy Kandydaci, którzy wzięli udział w rozmowach rekrutacyjnych uzyskają informację zwrotną.

Aplikacje Kandydatów odrzuconych w danym procesie rekrutacyjnym przenoszone są do archiwum działu HR, gdzie oczekują na kolejny dostępny proces rekrutacyjny.



Adaptacja pracownika


Dużą wagę przykładamy do procesu adaptacyjnego dla osób nowozatrudnionych.

Zależy nam na stworzeniu nowozatrudnionym pracownikom przyjaznego środowiska pracy, w którym poczują się komfortowo i bezpiecznie.


ETAP 1: SZKOLENIE
Podczas etapu szkolenia pracownik ma możliwość dogłębnego poznania organizacji, jej struktury, kultury organizacyjnej oraz zasad pracy. Nowy pracownik poznaje system pracy w firmie oraz oczekiwania, które są wobec Niego stawiane.

W praktyce etap szkolenia polega na krótkich szkoleniach w każdej komórce firmy, których czas zależny jest od profilu stanowiska nowego pracownika.
ETAP 2: WDROŻENIE
Kolejnym etapem jest wdrożenie, podczas którego pracownik dokładnie poznaje zakres swoich obowiązków na stanowisku i przy wsparciu opiekuna doskonali się w wykonywaniu swoich zadań na stanowisku.
ETAP 3: PRACA SAMODZIELNA
Po przejściu etapu szkolenia i wdrożenia pracownik przechodzi na poziom samodzielnego wypełniania obowiązków. Jako osoba wdrożona w działanie firmy wykonuje zadania samodzielnie oraz odpowiada za efekty swojej pracy.